اجرای طرح های موفق در روستای زیارت به همت کانون فرهنگی هنری "شاه خراسان"
اجراي طرح هاي موفق در روستاي زيارت به همت کانون فرهنگي هنري "شاه خراسان"
علیرضا پولاد:

اجرای طرح های موفق در روستای زیارت به همت کانون فرهنگی هنری "شاه خراسان"

طرح موفق " محله هاي حسيني" در روستاي زيارت به همت کانون فرهنگي هنري شاه خراسان برگزار شد.
شناسه خبر : 31320 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به طرح های اجرایی موفق در کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت:

شرايط فعلي جامعه و همه‌گيري بيماري منحوس کرونا باعث شد سال گذشته و امسال به روال سابق مراسمات برگزار نشود که اميدواريم با پايان اين ويروس بتوانيم همچون گذشته شاهد مراسمات پرشور گذشته باشيم.

وی گفت: از جمله طرح های موفق در کانون فرهنگی هنری "شاه خراسان" است که  لازم است به آن اشاره گردد. اجراي طرح موفق "محله هاي حسيني" که عاشقان حسيني را هر شب در يکي از محله هاي روستا گرداگرد هم جمع مي کرد. هيئت فاطميون روستاي زيارت طرح محله هاي حسيني را از سال گذشته آغاز کرد که امسال با استقبال پرشور زيارتي ها به اوج خود رسيد.

 اجراي سکانس‌هايي از بخش‌هاي مختلف تعزيه توسط هيئت محبان اهل بيت بر جذابيت بيشتر طرح افزود و هنر نمايش آييني زينت بخش شب هاي محرم صفر روستاي زيارت گرديد.

هيئت فاطميون با پايان يافتن ماه صفر طرح محله‌هاي حسيني را در قالب هيئت هفتگي ادامه مي‌دهد که علاقمندان مي‌توانند از طريق کانال خبري هيئت از برنامه ها و مراسمات اطلاع پيدا کنند.

کلمات کلیدی: طرح هاي موفق